سخني ديگر
 
پرپروک عاشق
از چشم ترت نور وفا ميخواهم- از لعل لبت طعم صفا ميخواهم- آغوش به آغوش كشيدم با تو - عطر نفست بهر شفا ميخواهم
شنبه 21 بهمن 1391برچسب:, :: 11:8 ::  نويسنده : سید محمد امین فرهی       

شاخه اي مي شكند

دلم مي لرزد

جاي شكرش باقي

اين چوب هاي شكسته را مي شود سوزاند

اما دلم وقتي مي شكند

مي سوزد

-------------------------------------------------95/5/18

من خسته آن دلم كه تو مي گويي

دلدادگي هم كار قشنگيست بيا عاشق شو

--------------------------------------------------29/2/92

من براي نگاهت

كه مرا مي بيني  زندام

پلك نزن  

مي ترسم 

مي ترسم وقتي نگاهت  را از من برداري بميرم

-------------------------------------------------------1/2/92

در آغوشم كه باشي دغدغه هايم به چالش كشيده مي شود

براي چالش دغدغه هايم چه ميكني                                             

---------------------------------------------------------

 ميسوزم تا هيزم آتش گرماي تو باشم                      

----------------------------------------------------------23/1/92

سر شب مرغ سخنور سر ديوارم بود

سر به سر گشته  و عاشق  پي ديدارم بود

خبرش نيست كه خوبي ز سر معشوق است

به خدا ديدن  او   كار  دل  زارم  بود                      16/12/91    تقديم به شعله

-------------------------------------------------------------------------------

زندگي زيباست

زندگي از شعله هاي شمع پا بر جاست

شعله هاي عشق

شعله هاي دغدغه تا بي كران رويا

ور نه خاموشي زه شعله از نفس هاي بد تدبير بي احساس

زندگي زيباست

زندگي از روشني شمع اميد دل تنهاست                          15/12/91

------------------------------------------------------

عشق چرخيدن اطراف شمع نيست

سوختن بالهايت از شعله هاست       21/11/91

-------------------------------------------------

طواف شعله  شمع ات  

چه حاجت دارد آن كعبه

بسوزد بال پروانه به شوق شعلة شمعي      21/11/91

-------------------------------------------------

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت14:16---16 اسفند 1391

سلام مهربون.خیلی ممنونم.مانا باشی

سلام عزیز جان موفق باشی



ش
ساعت14:14---16 اسفند 1391
میشه تنهایی بازی کرد

میـــشِه تَـــنهایی خـــَندیـد

میــــــشِه تَـــنهایی ســَفَر کـــَرد

ولـــی خـــِیلی ســـَختِه تـــَنهایی،

تـــــَنهایی رو تَـــحـــَمُل کـــــَرد...


شعله
ساعت15:11---15 اسفند 1391
مه شب مرغ دلم بر سر دیوار تو بود / میپرد از قفس و عاشق دیدار تو بود

خبرت هست که از خوبی خود بی خبری / به خدا خوبتر از خوبتر از خوبتری
پاسخ:سلام شعله تقديم به تو سر شب مرغ سخن ور سر ديوارم بود /سر به سر گشته و عاشق پي ديدارم بود خبرش نيست كه خوبي ز سر معشوق است / به خدا ديدن او كار دل زارم بود


غروب تنهایی
ساعت19:26---7 اسفند 1391
ای کاش اونو داشتم همین برام بس بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

ترس من از دست روي يار نيست/ ترس من از دوري دلدار نيست/ ترس من از روزگاري بي صفت / ترس من غم خواري غم خوار نيست
آخرین مطالب





صداياب